Dyngrauk

Söndagen började med en tripp till Cheapisland med allt vad det innebär. Och våra kort vart fina, särskilt bakgrunden ;) haha. Det fanns får, PÅ ALLA FYRA, mest svarta.. Vi kollade på raukarna och lämnade även ett spår efter oss i form av en hemmagjord rauk, SÅÅGOTLAND2008. Vid havet klappade vi också maneter. Efter att Lina slickat rauken och klättrat upp på den tillsammans med Linn, knullade knotten Linnie, hahaha,. hur det kan gå.

Efter raukbesöket blev det crêpes på en begraven bensinstation, Andreas kallar det slakteri, pga lukten. Vi andra kallade det dass. Men trots det verkade stället vara poppis med tanke på alla gäster. Det var ju även mysigt med den otroligt exklusiva toaletten i form av ett dass mitt i restaurangen. Vädret var prima hela dagen på Fårö, lite sämre en sväng när vi kom tillbaka till Visby men kvällen har varit fin igen :) På vägen till färjan idag över till Gotlands fastland övergav en MCnisse sin fru för Linn, han var arg på mig. Det fanns många söta flickor på Fårö, vi packade ner en del av dem, not. Det blev promenad och pizza inne i Visby och imorn ska vi åka tåg, BANNEMEJ. 

På TeamSportia hade det kunnat gått illa när tjejerna skulle åka skor med hjul, men som tur var såg vi dem i tid och kunde styra upp situationen.

OCH, vi har hittat strandtennis, det var välbehövligt efter Mysteriet På Kneippbyn - Dagen då kortleken fick ben. (Lina stoppade ner handen i ett hål, det förklarar väl allt?

Lille Tony är den duktigaste killen i klassen och är alltid först färdig med proven. För att han inte ska förstöra för resten av klassen säger fröken en dag till honom.
- Tony, du är så duktig så jag måste ställa dig en extra fråga. Det sitter fem fåglar på en gren, du har med dig ett luftgevär och skjuter ner en av dem. Hur många sitter kvar?
- Ingen, svarar Tony.
- Vad menar du? ...
- Jo, den ena stupar i backen och de andra flyr skrämt därifrån.
Fröken nickar motsträvigt.
- Svaret skulle egentligen varit fyra, men jag gillar sättet du tänker på.

Lite senare räcker Tony upp handen.
- Ja, Tony?
- Fröken, kan jag få fråga dig nåt?
- För all del, Tony.
- Okej. Tre damer står vid en glasskiosk och alla har köpt sig en glass. En av dem slickar på glassen, den andra biter i den och den tredje suger på den. Vem av dem är gift?
Fröken rodnar.
- Eh... Jag vet inte riktigt, kan det vara hon som suger på den?
- Nej, fröken. Det är hon som har ringen på fingret, men jag gillar sättet du tänker på...

HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0