Första inlägget

Eftersom alla andra har en blogg så tyckte Linn och Niklas att även jag skulle ha en blogg. Jag ska ge det en chans, det lovar jag!

Ikväll ska jag till backen förmodligen för sista gången den här säsongen. Har min sista snowboard lektion ikväll med, och som det känns nu så blir det förmodligen ingen grupp nästa år. Jag har i dagarna kommit fram till att jag måste dra ner på mina aktiviter lite, och satsa mer på skolan. Tråkigt med sant.

Imorgon bär det av till Jönköping. Ska dit på Junior SM, någon större framgång vågar jag inte tro på. Men laget är ungt det finns flera talanger som kan bli riktigt bra om några år, så helgen kommer att ge laget nya erfarenheter, den saken är säker!
Eftersom jag nu har börjat med bloggandet idag så kommer jag med största säkerhet inte att lessna på det tills på månda, så då kommer resultaten och kanske någon bild på Junior laget med den snygga tränaren :)

Nu ska jag försöka läsa minst ett kapitel i Momo -  eller kampen om tiden. Men det går som det brukar antar jag, antingen somnar jag eller så ger jag upp :)

Ha d bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0