Åre närmar sig!

Nu har jag klarat av 2/3 skoldagar, och det har gått riktigt bra. Igår pratade vi om läs och skrivinlärning och idag har vi analyserat MOMO och haft boksamtal, det är riktigt roligt när man förstår, men det är inte så ofta i och för sig :) Imorn ska jag ha ett nytt boksamtal, den här gången är det Harry Potter - Fången på Azkaban som ska diskuteras. Det kommer att bli lite knixigt, men jag har klara de här två dagarna, så varför ska jag inte klara morgondagen!

Imorgon bär det av emot Åre med gänget. Det kommer att bli ruskigt roligt! Vi hoppas att det går bra att köra, att det är mycket snö och fint väder, och att det är full fart på After Skin. Men hur som helst så blir helgen som man gör den, och jag kommer att göra den till en av dom bästa i mitt liv. Hoppas att de andra gör det till en minnesvärd helg med...

image3
...för in i dimman ska vi!


Kommentarer
Postat av: Linn

In i dimman var ordet ;)

2007-04-01 @ 20:49:57
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se
Postat av: Anonym

Får man läsa ett litet refferat från Åre resan snart kanske? Jag har iaf dragit på mig en smärre förkylning så vi får se hur det blir på torsdag för min del.

2007-04-02 @ 19:07:42
Postat av: Emil

Det var från mig btw

2007-04-02 @ 19:08:08
Postat av: Linn

Åre var kanon Emil, nästa år får du haka på med!

2007-04-02 @ 21:48:06
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0