Vemdalen igen

Igår provade jag mitt knä, men det gjorde ont när jag sprang och då insåg jag att det skulle bli jobbigt att klara en helg i Göteborg, med fystest och bara bra spelare att tampas emot, inga pajjaser där :) Det tråkigaste var nog att inte få träffa och sova hos David Pan, härlig grabb det!

Tur då att jag hade ett andra alternativ så jag slapp "bara vara hemma", Vemdalen igen! Fast det blir inte så mycket snowboard åkande denna gång, men ska det bli 15 grader varmt och sol, så mår man ganska bra att ligga i en solgrop med :)

Tråkigt ändå att jag missade denna helg, även om jag inte vet hur jag ska göra med den fortsatta satsningen. Det är otroligt roligt att åka iväg  med landslaget, dock ska jag inte säga att jag har en plats i open-landslaget, men jag tror att chanserna är goda  om jag vill. Satsar jag inte iår så har jag inte chansen nästa år då det är VM i Canada, vilket vore synd.
Men vi får se, nu är det vila som gäller, sen så laddar vi inför WCU som spelas i köpenham 4-6 maj.

Nu ska jag packa det sista och fara upp till fjällen för sista gången den här säsongen!

Dagens låt är iaf  The Kelly Family - Fell in Love with an Alien!

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Azra

Vd synd att du inte kanske kommer kunna va me i Göteborg, men jag säger som förr Calle, det e bättre att du fokuserar på att bli bra än att det, i värsta fall, bara blir värre. Du e juh så grym ändå så allt sitter i ryggmärgen. Klart att du kommer att behålla din plats! Har du ådrgit dig nån ny skada i knät eller är det den gamla som spökar?
Kram A

2007-04-14 @ 16:15:28
Postat av: Linn

Snögrotta heter det drummel ;)

2007-04-17 @ 16:34:59
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0