Torsdag idag.

Jösses vad den här veckan har gått fort, alldeles för fort, för jag har mycket skoljobb som ska bli klart till på tisdag. Lämnade precis in en lyrikanalys, är inte särskilt nöjd med den men den är iaf klar nu! Så nu är det bara en hemtenta, en inlämningsuppgift om läs- och skrivsvårigheter och två böcker som ska läsas ut tills på tisdag, sådär roligt känns det.
Men jag kommer att klara av det, har ju en förmåga att vara bäst när det gäller, och nu börjar det bli läge att plocka fram min studie-talang :)

Några bra saker som har hänt denna vecka är: 2 fina promenader och glassätande med Linn, köpt in nya löpar skor. Så bara knät blir bra så ska vi börja hårdträningen :)

Tacotallrik på pelles med Niklas och Linn med det efterföljande tv-spelandet var helt okej det med!

Imorgon blir det plugg hela dagen, men inte på kvällen för då ska jag göra något roligt, vad vet jag inte nu. Men skolan är inte allt.

Nu ska jag fördriva min tid och ge er lite mer info om mig :)
/Calle

Kommentarer
Postat av: Linn

Passa du spricker Calle, "ett par gånger om år":P

2007-04-19 @ 17:20:42
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0