Ny vecka

Hejsan!
Idag sitter jag och pluggar, tänkte göra klart det sista nu inför inneveckan. Hemtentan är strax klar, men Den Amerikanska flickan kommer jag inte att bli klar med, tyvärr. Ska skärpa mig sen och ha lite mer framförhållning.  Sista inneveckan som sagt, det betyder att jag har 4 skoldagar i gävle kvar denna termin. Sen har jag gjort ett år!! Det ni ;)

Helgen har varit fin fin den. I fredags så pluggade hela dagen ,med ett avbrott när jag för första gången på länge var ute och sprang i kygelvallen. 12.04 på 2,5 km är jag inte nöjd med, men man ska börja nånstans. Kvällen vart lugn, med lite dataspelande och tv-tittande innan jag somnade nere i soffan för att sedan vakna 05.30 :)

Lördagen tränade jag frisbee för första gången på länge, även om bara var 6 pers på träningen så var det det en riktigt rolig träning. Och jag avgjorde matchen genom att göra 7-6! När jag kom hem så vart det lite plugg, mario cart och innebandy på tv: På kvällen kom Linn och vi bakade pizza och kollade på film. Väldigt mysigt var det!

I söndags, var jag ute och sprang igen. 23.10 på 5 Km. Inte heller någon supertid, men jag tror nog att jag kan vara nere under 22 med pigga ben. För nu satt fredagen och lördagens träning i benen, och de första backarna i kygelvallen är rätt dryga...

Nu blir det hårdträning framöver, WCU om mindre än 2 veckor nu..
image18
...och då hoppas jag på nytt vinnar vrååål!

GO VIKSJÖFORS!

Kommentarer
Postat av: Linn

Saknar dig, kom hem nu!

2007-05-06 @ 23:25:22
URL: http://linnkopparmalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0