Frågor

Vad heter du? Calle Dahlberg
Vart bor du?
Edsbyn
Trivs du där?
Till skillnad från många andra i min ålder så trivs jag bra här.
Brukar du läsa horoskop?
När jag ser dom, men det är inte så jag slår upp en tidning bara för det.
Har du körkort?
Ja, sen 26/1-05
Äger du några converseskor?
Nepp
Favoritdjur?
Katt
Vad spenderar du dina pengar på?
Frisbeeturneringar, fjällenresor, mat, kläder
Senaste konserten?
Melody Club i Åre, ingen riktig konsert kanske, annars Lars Winnerbäck, leksand- 06
Festar du mycket?
Ett par gånger om året.
Sprit, cider, vin eller öl?
Allt utom Vin.
Brukar du bli för full?
Kanske inte för full, men många gånger är det på gränsen
Antal kuddar i sängen?
3 st
Kan du baka bullar?
Bullarna överlåter jag till mamma, men kladdkaka och muffins kan jag baka!
Har du varit med i scouterna?
Självklart, "Alltid redo"
Bläck eller blyerts?
Helst bläck.
Mc donald's eller burger king?
Donken.
Är du allergiskt mot något?
Inte vad jag vet.
Äger du ett busskort?
Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
Mellanmjölk, är det grön?
Vad åt du till frukost?
Oboy och mackor
Hur ser du ut idag?
Helt okej
Har du haft sex idag?
Nej
Nästa mål i ditt liv?
Överleva inneveckan i Gävle V.17 och göra ett bra WCU (frisbeeturnering i köpenhamn 4-6 Maj)
Vad såg du senast på tv?
Jakt och Fiske var det nog
Närmaste vän på helgån?
Pass
Hur svarar du i mobilen?
Beror på vem som ringer, men oftast "Calle"
Vem ringde du senast?
Världens bästa Linn
Vad sa den du ringde?
Att hon kanske skulle komma till mig senare idag
Antal timmar sömn inatt?
ca 5,5
Sov du ensam?
Ja
Brukar du snusa?
Ibland blir det, men bara på fester när jag ligger på gränsen :)
Vad innehåller din favoritnattmacka?
Bästa nattmackan är en pizzamacka, tomat, skinka ost..
Tycker du om din pappa? Självklart, och min mamma med
SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng:
Linn
Såg dig gråta:
Familjen
Fick dig att gråta
: Vid farfars bortgång
Du delade en drink med:
Ingen aning..
Du gick på bio med:
Emil, Daniel, Kattis - Da Vinci koden?
Du gick på stan med?
Ullrika och Johanna efter en dag på högskolan i gävle
Skällde på dig:
Det borde ha varit mamma
Skickade ett e-mail till dig:
Peter Lundmark - Svenska frisbeeförbundet
HAR DU NÅGONSIN...

Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur:
Flera gånger
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:
Nej det tror jag väl inte
VARIT I...

Norge:
Jaa, ett par gånger tillomed
Finland
: Ja, spelat JVM i Åbo
USA:
Nej tyvärr
Kina:
Neej
Tyskland:
Japp, spelat Klubblags EM i Rostock
EXTRA STUFF...

Tar du droger:
Nej
Dricker du:
Det för jag.
Vem är din bästa vän:
Bästa är svår, men antingen Emil, Daniel, Manne, Andreas, Antti, Mackan, Niklas
Vad är du mest rädd för
: Att nån nära dör
Vilka kläder sover du i:
Kallingar om jag inte sover naken
Vart vill du gifta dig:
På ett ställe med alla mina vänner
Vem hatar du verkligen:
Är för snäll för att hata tror jag, finns inte så många jag ogillar heller..
Varit kär:
Självklart
Kör du bil:
Både på jobb och privat
Har du ett jobb:
Ja, På Edmarke, plantskolan och på rotebergsskola
Gillar du att ha folk omkring dig:
Absolut
Är du ett hälsofreak:
Varken mer eller mindre, äter inte godis varje dag iaf
STUFF...

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Kanske inte kär, men intresserad iaf
Är du ensam nu:
Verkligen inte.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
Frisbeeklassiker! Samt Lars Winnerbäck
Vill du gifta dig:
Ja, men det är ingen brådska med det
Vill du ha barn:
Absolut, flera stycken!
FAVORIT...

Rum i huset:
i källaren vid spisen
Typ av musik
: Det som är lätt att sjunga med
Månad:
Juli, fyller år, persmässa och varmt i vattnet
Sten:
huh?
DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit:
Nej
Köpt någonting:
Mat på pelles och på Max
Varit sjuk:
Nej
Sjungit:
Jajjemus
Sagt "Jag Älskar Dig"
: näe tyvärr, förlåt Linn :)
Velat säga till några att du älskar dem
: Det hade inte skadat, men det har jag inte tänkt på
Träffat nån ny person
: Pratade med någon fotbollstränare igår som jag aldrig sett tidigare.
Saknat någon
: Alltid samma person på denna fråga.
Kramat någon:
Japp, Linn
Kissed someone:
Japp, Linn :)
SENASTE...

Låt du hörde
: Kiss - Calling Dr. Love
Film du såg:
Con Air
Drink du köpte:
Redbull/Vodka
Sak du stal:
En cube på hotellet och en bea sås på långfredagen
Mat du åt:
Maxmål med stora menyn.
Gången du åt en 7-Eleven korv:
flera år sedan
FÖRSTA?

Första bästa kompis:
Martin Woxlin
Första jobb:
på plantskolan
Första inhandlade skiva:
Kiss - Destroyer
Första förälskelse:
Annelie Lagesson
Första begravning:
Mormor - 94
Första piercing/tatuering:
Har ingen
Första fiende:
Anders kanske :)
Första stora resa:
JVM Riga 2002
SENASTE?

Senaste människa du slog:
Niklas?
Senaste stora bussresa:
Frisbeeturnering i Örebro 2 år sedan
Senaste mat:
Maxmål har jag sagt
Senaste långa telefonsamtal:
Linn
Senaste dusch:
Imorse
Senaste inköp:
joggingskor
Senaste irritation:
Att inte kunna somna igår, lite för mycket kaffe där
Senaste glass:
Mjukglass på pelles i tisdags
Senaste skjortan du haft på dig:
En vit på nyårsafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0